21 Haziran 2008 Cumartesi

TERCİH ETMEK

Bugün.. geleceğimi .. birikimimi.. elde edebileceklerimi ya da tüm bunlardan vazgeçebileceklerimi .. kime tercih edeceğimi düşündüm..

Bir insanın diğerinin hayatına ipotek koyabilmesi anlamına gelir mi bu?

Kim, gönüllü olarak ..al hayatımı benim elimden diyebilir ki ?

Kim, aynaya baktığında kendisininkini değil onun gözlerini görebilir ?

Bu bir ölüm-kalım meselesi değil elbet.. Ama biri kalacak olsaydı kim kalmalıydı meselesidir..

Aşkın merhamete yenileceğini bilmiyordum..

Aşk kim için terk edilebilir ki ?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben kendimi tercih etmiştim bir keresinde :)...Şu an, o tercihin uzantısı...Bazen tercihlerde iki kaybeden oluyor...Aşksa bizim gibi modeller için yarışa girmeyecek kadar korkak...

Merhamet ve vicdan..Kilit noktalar, herkeste olduğu gibi:)İpeksi bir gülüşe:)

dilek bozkurt dedi ki...

Ruh ikizin için kendinden vazgeçilir belki ama kaç kişi ruh ikizini bulmuştur sizce? :(

Kara Saplı Kelimeler dedi ki...

Tercihin sonunda kendin varsa..hala bir aşk umudu var demektir..:)

Bir başkasını tercihin kilit noktası..kendinden vazgeçebilmek..

Kaybetmekten korkacak kadar birikimin fazlalaşmış olmalı...

Dilek; ruh üçüzü bir muamma mı ?

Adsız dedi ki...

Ruh üçüzü demek ?

Tatminsiz ruhların incelikle, kadife ile naiflikle hoyrat isteklerini sarmalayıp en güzel hadiye gibi sunulan istekler....

48 GB POTPURİ

   Üzerinden her şekil bulutlar geçerdi “aşıkken” insanın, Meltem gibi yel gelir, son emeli güle konardı “son of the od”, Şimdi en güvendiği...