26 Haziran 2008 Perşembe

Ruhuma Saplanan Dikenler



Bazı anlar gelir.. beklemezsin..
Ama o yine de gelir.. gelmesin istersin..
Kolay girer zor çıkar bulmacaları gibidir..
Eline minnacık dikenler battığında teker teker ayıklamak istersin.. birini ayıklarken diğeri canını acıtır..
Büyük kocaman bir diken olsa.. tek hamlede ve ustalıkla sökersin..kanayarak bile olsa çıktığında derin bir keyif alırsın.. dişinin arasında kalan artığı yerinden dilinle sökebilmek gibi.. uğraştırıcı ama sonu zevkli..
Ruhuma ince ince ve sık aralıklarla saplanan bir şeyle rolduğunu seziyorum.. nereden elime nasıl bulaştığını bilemiyorum.. şaşkınım..
Ama elimde hissediyorum..
bakışlardan.. kelimelerden.. gülüşten..okunuştan..
Her bakış.. içimde bir diken oluyor..
Bana kimse bakmasın istiyorum bazen.. canım çok yanıyor..
Sessizlik falan istemiyorum bu anlarda..
Şöyle, uzak ve yalnızlık anlamında..
İçimi boğacak bir gürültü..
Sayha şiddetinde..
Bir sura üfürüş nefesinde..
Kara saplanan kelimelerimi..
Ruhuma saplanan dikenlerimi..
Yere saplanan ayaklarımı..
Havalandırsın.. Yerden kessin ..
Gizlenmekten yoruldum..
Açığa çıkamaycak kadar kelimelere saplandım..
Kötülerin ruhları ..ayaklarından başına doğru çekilirken "dikene takılmış da çekilen pamuk" gibi olur derler..
Yani ?.. Pamuğun bir kısım parçaları terkedemez bedeni.. Yarım yamalak çıkar ruh..
Geride ne kalırsa..
Ruhtan kalan pamuklu diken artıkları..
Kimse ruhumu teskin etmeye çalışsın istemiyorum.. Ruhun teskin edilebilir bir şey olmadığını anlayacak kadar pozitivistim artık..
Ruhunda diken izleri olanlar..İzlerinizi öpüyorum..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Dikenler içlerinde daha çok su barındırırlar di mi ? Dayanıklıdırlar da her koşula:) Herkes sevmez onları:) Ama bilen bilir, o müthiş hastalığa bile şifadırlar...Üstlerinde açan sürpriz çiçeklerin renkleri inanılmaz çekicidir...

Ruhumda diken izi yoktur belki de....Ama ben bir diken olarak yaradılışımdan ötürü öpülmek istiyorum !!!

Adsız dedi ki...

Diken öpmek cesaret işi,
İz takibi yapmak maharet işi,
Pamuklar içinde yürümek zanaat işi,
Örselenmiş olmak sefahat işi,
Pes etmek mağlubiyet işi,
Üşenmek kerahat işi,
Şüphe felaket işi,
Ümit etmekle bulur kemali kişi :)

Adsız dedi ki...

Rus atasözüymüş, "Umutsuzluk yalnızlıktandır"...."Ümit etmekle bulur kemali kişi" iyi bir final olmuş...:)

Adsız dedi ki...

final fantasy dating sim cheat http://loveepicentre.com/ lesbian confidence dating

Adsız dedi ki...

mike hyatt book proposal ebook http://audiobookscollection.co.uk/fr/Manual-of-Diagnostic-Antibodies-for-Immunohistology/p104284/ ebook mba [url=http://audiobookscollection.co.uk/fr/Jack-Canfield/m55634/]chronicles of narnia ebook[/url] finding ebook topics

Adsız dedi ki...

mastering sql profiler ebook http://audiobookscollection.co.uk/Computers-Tools-for-an-Information-Age/p228226/ grimoire ebook [url=http://audiobookscollection.co.uk/fr/Marketing-Your-Business-A-Guide-to-Developing-a-Strategic-Marketing-Plan/p227669/]ebook forums free adult[/url] ebook gratis libros

48 GB POTPURİ

   Üzerinden her şekil bulutlar geçerdi “aşıkken” insanın, Meltem gibi yel gelir, son emeli güle konardı “son of the od”, Şimdi en güvendiği...